Monday, January 19, 2009

Nicholas Diary 需要大家的祈禱 (19/1/09)
哈咯,大家好!好久沒有寫日記了,2009新年快樂!今天我需要大家的幫助,為我的爸爸祈禱。前兩天他因為中風進了加護病房,情況還沒穩定下來,還在觀察中。所以在這裡希望透過大家的力量,給我的爸爸祈福,希望他盡快康復起來。你們能像之前一樣挺我,為我的爸爸祈禱嗎?謝謝大家的關愛。也請大家不要擔心,我會撐著,就像大家一直在背後給我力量一樣。謝謝!
棟樑2009.01.19紓廷代筆
Halo! Happy New Year 2009 ! It’s been quite a long time didn’t write something here. But this time, sincerely I would need all your supports and blessing to my dad. He was in the hospital now since few days ago because of stroke.So what I need is all of your blessing and praying for him. I know he can feel our supports.And, don’t worry about me, I’ll be fine with your backup as all the times you all did for me. Thanks.
------------------------------------------------------------------------------------------------

看完栋梁的日记真的有点难过...
不知道栋梁的爸爸怎么了...
知道栋梁很想念家人...
常常会想家...
现在的他应该很伤心+担心吧!!!
所有在官网的fans都很用心的在为张爸爸祈祷...
大家也一起为张爸爸祈祷吧!!!
栋梁一定要加油哦!!!
一定要撑住哦!!!
果冻挺你到低...
我们会很用心的为张爸爸祈福的...
他一定会好起来...
老天爷,您一定要保佑张爸爸度过这次的难关哦...

No comments: